fbpx
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

פדיקור רפואי בתל אביב

בכל טיפול טיפוח כזה או אחר שאנחנו מעוניינים לעשות, עלינו לדעת במדויק מה אנחנו רוצים לעשות. אחת הדוגמאות הטובות לכך היא טיפול בכפות רגליים – יש נשים וגברים שעוברים טיפול פדיקור רגיל וקלאסי של הורדת עור יבש, סידור הציפורן ומריחת לק ויש את החלק הרפואי, מה שנקרא פדיקור רפואי שיותר פונה לקהל שסובל מפרת בציפורניים, ציפורן חודרנית ועוד.

פדיקור ומניקור בת אביב - מושלמת מכון יופי בתל אביב - החשמונאים 113

האם כל פדיקוריסטית יכולה לטפל במצבים רפואיים בציפורניים?

התשובה החד משמעית היא – לא! לא כל מי שמתעסקת בציפורניים יודעת או שיש לה הסכמה לטפל במצבים רפואיים. בקליניקה house of beauty  – מושלמת, קיימות צוות של מטפלות נהדרות, בעלות ניסיון, בעלות הסמכה וידע מקצועי ומקיף לטיפול בפדיקור רפואי בתל אביב.

אף אחד מאתנו לא היה רוצה ללכת לטיפול כלשהו ולצאת עם יותר נזק ולכן חשוב מאוד להגיע מראש לטיפול בקליניקה מוכרת וידועה. מה גם שהיום כל כך קל להקליד באתרי האינטרנט השונים – פדיקור רפואי המלצות ויתקבלו לכם עשרות תוצאות עם ממליצים.

האם מחיר פדיקור רגיל שונה מפדיקור רפואי?

כן, בגלל מדובר בהליך רפואי לכל דבר ועניין כך גם המחיר משתנה. טיפול בציפורן חודרנית שונה מאוד מטיפול פדיקור רגיל שבו מכניסים את כף הרגל למים חמימים ונעימים, מורידים את שכבות העור המתות והיבשות ומעצבים ציפורניים.

בטיפול בפדיקור רפואי ובפרט בציפורן חודרנית, הטיפול חייב להיעשות בצורה מבוקרת ועדינה ככל הניתן שבסופה יינתנו המלצות למשחות מקלות כאב ואני דלקתיות. חשוב לציין שגם טיפול בפטרת הציפורניים שונה מאוד ואופן הטיפול מתבצע בהתאם. כמו כן, כל מטפלת עוד בטרם הטיפול, תשאל שאלות מכוונות כדי לדעת האם ישנם מחלות שהמטופלת סובלת ממנה כמו למשל, סוכרת, במקרה כזה יומלץ על טיפול מתאים.

לסיכום

פדיקור רפואי הוא במצבי קיצון אך חשוב לדעת שאם אנחנו מגיעים לטיפול קבוע בטווח זמן של כמה חודשים, לרוב ניתן להימנע ממצבים אלו. כמובן שישנם מצבים שקשורים לא לתחזוקה אלא לגנטיקה אך גם כאן, ביקור שגרתי את הקוסמטיקאית יכול למנוע כאבים ומצבים אי נעימים.   

פתח וואצאפ
1
צריכה עזרה ? לקבוע תור ?
מושלמת - HOUSE OF BEAUTY
היי , אנחנו גם בוואצאפ , נשמח לעזור
Call Now Button
העגלה שלך
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת.