fbpx
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00

הרמת ריסים בתל אביב

מי שאוהבת, חיה ונושמת את עולם האיפור והטיפוח יודעת שהכל מתחיל באזור העיניים – עיצוב גבות שמתאימות למבנה הפנים, טיפול מתמיד לטשטוש "שקיות" ועיגולים שחורים מסביב לעיניים והכי חשוב, סלסול יום יומי של הריסים אשר מעניקות עומק. למעשה, ישנן הרבה נשים שמדביקות ריסים מלאכותיות באורכים שונים כדי לתת מראה מאופר יותר של העין, מראה עמוק ומודגש יותר גם אם לא שמים מסקרה. הרי זה ידוע שריסים מושלמים לא זקוקים לאיפור.

הרמת ריסים בתל אביב

מה שלא עושה הטבע, עושה הצבע

כאמור, הדבקת ריסים מלאכותיות הן דבר שבשגרה עבור נשים שמקפידות על מראה מלא יותר בעיניים. הריסים נותנת מין נפח כזה זה בעיניים אשר ממקד את המבטים אך ורק לאזור זה. אך כמו לכל דבר מלאכותי, יש גם השלכות כשעושים זאת על בסיס קבוע.

על כן בקליניקה מושלמת – טיפולי יופי מתקדמים הביאו את הבשורה האחרונה והמתקדמת ביותר להרמת ריסים לאורך זמן רב יותר מאשר ריסים מודבקים חשוב לציין ששיטה זו מוכרת ובטוחה לשימוש על פי משרד הבריאות.

אז מה זה אומר? מה היא השיטה וכיצד היא עובדת?

נתחיל בשם השיטה אשר נקראת -Yumi lashes  בשיטה זאת ועל ידי הטכנולוגיה המהפכנית תוך 45 דקות של טיפול תוכלי ליהנות מריסים ארוכות ומלאות נפח לטווח זמן של בין 8 שבועות עד 12 שבועות. עם שיטה זאת, לא תצטרכי להמשיך ולהדביק ריסים בכלל. אופן הטיפול הוא די פשוט כאשר המטופלת שוכבת על ספת הטיפולים והמטפלת מבקשת לעצם עיניים ובאמצאות המכשור המיוחד, המטפלת מושכת את שיערות הריסים לגובה כדי לקבל מראה פתוח יותר.

יתרונות השיטה:

  • טיפול שאיננו מכאיב כלל.
  • אין צורך להתכונן בטרם הטיפול.
  • תוצאות הטיפול מתקבלות בסיום הטיפול ונשארות לאורך זמן.
  • הטיפול מאושר על ידי משרד הבריאות והינו היפו אלרגני.
  • טיפול הרמת ריסים מחיר הינו כמה מאות שקלים בודדות

לסיכום – תגידי שלום למסקרות

נשים שאוהבות להתאפר ולשמור על טיפוח יום יומי יודעות כמה זה מתסכל לעיתים למרוח את המסקרה בכל בוקר בצורה שבאמת תיתן מבט מלא בנפח בריסים או לחילופין להדביק ריסים מלאכותיות לכן מומלץ לבדוק את הטיפולים המתקדמים בקליניקת מושלמת

פתח וואצאפ
1
צריכה עזרה ? לקבוע תור ?
מושלמת - HOUSE OF BEAUTY
היי , אנחנו גם בוואצאפ , נשמח לעזור
Call Now Button
העגלה שלך
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת.