fbpx
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00
הסרת שיער באפילציה בתל אביב

נשים רבות ברחבי הארץ ובכלל בכל העולם כולו, מתעסקות לרוב בהסרת שיער בחלקים השונים של הגוף. האזורים שבעיקר מעסיקים אותנו כנשים הם אותם המקומות החשופים לשאר העולם כמו אזור הגבות, אזור השפם, צדדי הלחיים, אזור הסנטר, ידיים, רגליים ובית שחי. ככל שאנחנו מתבגרות, צומחות להן לפתע שערות במקומות שמעולם לא צמחו שם וזה תמיד קורה באזור הפנים.

הסרת שיער באפילציה בתל אביב

החידושים והטכנולוגיות שישפרו לכולנו את החיים

פעם הסבתות היו אומרות לכל הבנות הצעירות – "כדי להיות יפה, צריך לסבול" אז לא עוד, היום הסבתות שלנו נהנות ממיטב החידושים והטכנולוגיות פורצות הדרך בתחום הטיפוח והיופי אשר מעסיק אותנו כנשים מידי יום.

כך למשל אם בעבר היינו מתעסקות במריטת שערות באזור השפם על ידי חוט תפירה שמכאיב במיוחד או שעווה באזור הגבות שהייתה מטפטפת על הריסים, לא עוד. כיום ניתן לעבור טיפול הסרת שיער בפנים לצמיתות ללא כאבים ואי נעימות כזאת או אחרת.

אז על איזה מכשיר מדובר ומה הם היתרונות?

בקליניקה מושלמת מכון יופי בתל אביב הגדולה אשר מתמחה בכל עולם הטיפוח, היופי והאסתטיקה קיים גם מכשור מקצועי וחדיש ביותר כמו מכשיר ה- INMODE אשר אופן הטכנולוגיה שלו מעפילה על שאר המכשירים האחרים שקיימים בזכות היתרונות הבאים:

  • המכשיר מתאים לכל סוגי העור – צעיר מבוגר, יבש, שמן ועוד.
  • אופן הטכנולוגיה של המכשיר מאפשר טיפול בכל עונות השנה, קיץ או חורף.
  • הסרת שיער על ידי המכשיר אינו משאיר סימנים לאחר הטיפול
  • במהלך הטיפול, אין כאבים או זרמים.
  • אופן הטיפול הינו ממוקד ומהיר.
  • הטכנולוגיה מאושרת לשימוש בטוח באזור הפנים ואינה פוגעת באיברי הפנים
  • תוצאות הטיפול נשמרות לאורך זמן רב

לסיכום – להסיר שיער זה לא מסובך

אם בעבר היינו צריכות להתגלח על ידי סכין גילוח או לחמם שעווה 40 דקות לפני שמרחנו אותה על הגוף, לא כולל זמן התקררות, הרי שהיום החיים הפכו לפשוטים יותר, בטוחים יותר והתוצאות המתקבלות הינן הטובות ביותר. אז ללא גילוח וללא משיכות כואבות, כדאי לכן להכיר את השיטה החדשה לגוף ולפנים חלקות ללא שערות סוררות.

פתח וואצאפ
1
צריכה עזרה ? לקבוע תור ?
מושלמת - HOUSE OF BEAUTY
היי , אנחנו גם בוואצאפ , נשמח לעזור
Call Now Button
העגלה שלך
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת.