fbpx
Cart 0 0.00
Cart 0 0.00
הסרת שיער בלייזר בפנים

הסרת שיער בלייזר בפנים

עד לא מזמן הסרת שיער בלייזר הייתה יותר בהתייחסות להסרת שיער בגוף ופחות בפנים. אך עם הטכנולוגיות המתקדמות שהגיעו בשנים האחרונות ועם שאר הפיתוחים בעולם טיפולי הטיפוח, כיום יש אפשרות להסיר את כל שיער הפנים באמצעות לייזר בצורה בטיחותית ונקייה שאיננה משאירה סימנים לאחר הטיפול ואיננה מסכנת כלל את הראייה או פוגעת בשאר איברי הפנים.
בנוסף התוצאות שמתקבלות עמידות להרבה שנים לאחר מכן.

הסרת שיער בלייזר בפנים

חשוב שתכירו

תחום הסרת שיער בעשור האחרון קיבל תאוצה גדולה מאוד והביקוש לטיפולים אלו הלך גדל עד היום ולא בכדי. היום כל נערה שמגיעה לגיל שבו הווסת החודשית שלה מתייצבת, יכולה כבר להגיע לטיפולי הסרת שיער בלייזר וליהנות מתוצאות שמחזיקות הרבה מאוד זמן.

בנוסף, חשוב לזכור שגם הרבה מאוד גברים עוברים טיפולי הסרת שיער בחזה, בגב, בישבן, ברגליים, בבית השחי ועוד. אם בעבר כולנו היינו צריכים לעבור הסרת שיער על ידי שעווה שעם כל משיכה היינו רואים את הכוכבים או על ידי גילוח שיומיים לאחר מכן היינו מתעוררים עם קוצים, הרי שכעת האלטרנטיבה המוצעת היא הטובה ביותר שיכולנו לבקש, אפס כאב ומאה אחוז תוצאות לטווח הארוך.

איפה עושים הסרת שיער ומה חשוב לדעת לפני?

הסרת שיער לצמיתות על ידי קרן לייזר ייעודית וייחודית חייבת להתבצע אך ורק על ידי איש או אשת מקצוע שלמדה כיצד לעשות זאת בצורה בטיחותית ונכונה ועל אחת כמה כאשר מדובר על הפנים שלנו.

לכן רגע לפני שקובעים כדי לשאול מבלי להתבייש מה הן הסמכות המטפלת שמיועדת לבצע את טיפול הסרת שיער והאם יש לה ניסיון קודם. בקליניקה house of beauty – מושלמת מוצעים שלל טיפולי הסרת שיער בלייזר בתל אביב בכל חלקי הגוף ועל ידי מיטב המטפלות אשר מבצעות טיפולים אלו ברמה המקצועית הטובה ביותר. בקליניקה house of beauty – מושלמת כל מי שעובר טיפול הסרת שיער ייהנה מתוצאות נראות לעין מיד לאחר הטיפול ולטווח הארוך.

לסיכום

היום טיפול הסרת שיער בלייזר בגוף או בפנים הפכו להיות דבר שכיח שלא נכנס תחת קטגוריות מותרות וכל אחת ואחד יכולה לבצע טיפולים אלו.

פתח וואצאפ
1
צריכה עזרה ? לקבוע תור ?
מושלמת - HOUSE OF BEAUTY
היי , אנחנו גם בוואצאפ , נשמח לעזור
Call Now Button
העגלה שלך
העגלה שלך ריקה.

נראה שעדיין לא בחרת.